25 October 2010

masih jauhkah mimpiku...

saat jariku disarung cincin indah..
aku tatap wajah si ibu,lalu hatiku berkata, masih jauhkah mimpiku?
saat tangan si ibu aku kucup, debar hatiku terus bertalu...
benarkah semua ini bukan mimpi....

aku tak mahu mencarik langit kosong lagi,
aku mahu menggapai mimpi yang aku sulam bertahun,
merase sedikit bahagia,
benarkah dia akan memimpinku ke taman syurga?
benarkah dia akan meyintaiku tiada tara?
doaku takkan pernanh putus, tak kan pernah berhenti,
kerana setiap yang termimpi ingin aku coret menjadi realiti.....

2 comments:

  1. dari dulu aku mmg suke kalau ko start menulis dan berkarya..mmg best..ade mase try la menulis cerpen..tak pun novel..

    ReplyDelete
  2. bangun dr mimpi my dear...terus kejar ape yg masih xtergapai..inshaallah..sesuatu yg berlaku tue dtg dgn IzinNYA.. ;)

    ReplyDelete