24 November 2010

maafkan aku....

maafkan aku mata, kerana menatap yang tak selayaknya kutatap,
maafkan aku hati, kerana merasa yang tak sepatutnya kurasa,
maafkan aku diriku, kerana membina rasa bersalah yang tak mungkin terucap...
maafkan aku dia, kerana meminjam hak tanpa izinmu terlebih dahulu,
aku cuma meminjam sebentar, tertawa dan bercerita..
maafkan aku cinta, aku bukan mengkhianati, tapi yang pasti, aku tiada alasan untuk diberi...
maafkan aku semua, mata dan hati lupakanlah, yang ditatap dan didengar bukan hak yang layak..lupakanlah...

4 comments:

  1. mcm taw je this dedicated utk sape.ehem.

    ReplyDelete
  2. ehmm...sape beb? hahaha..cam salah je tekaan anda kali ni....kalau betul sy kasi lolipop 5 batang...

    ReplyDelete
  3. hahaha. mr.R i guess? betol la..betol.la. ;P

    ReplyDelete