04 December 2010

selat melaka...

selat melaka di depan tidaklah begitu indah, tapi ade sejuta kenangan yang akan aku tinggalkan di sini, dengan masa yang terlalu singkat tapi sangat bermakna...
buat keluargaku tersayang, cuma ini yang mampu aku rencanakan buat masa ini, harap yang lebih baik akan datang, aku yakin, bukan indahnya tempat menjadi ukuran, tapi indahnya kasih sayang kekeluargaan tu kan yang jauh lebih penting...dah terlalu lama kite tak berkumpul bersama, bergelak ketawa,ni masa yang paling sesuai kukira....terima kasih keluargaku tersayang....aku sangat sayang pada kalian.....buat mak, terima kasih kerana sangat menghargai usahaku kali ini, aku yakin, mak sangat berpuas hati sehingga pipiku dicium bertalu....malam kujua hangat dalam pelukan mak.....terima kasih mak...
selat melaka didepanku surut pagi ni, aku menatapnya dari kejauhan tingkat 9, di sini, gelak ketawaku sangat murah,bahagia dan gembira.. masih seperti tadi, kenangan manis yang seperti gula akan aku tinggalkan di sini, menjerit suka dan teruja, ingin sekali aku begitu lagi...terima kasih kerana memberiku pengalam baru...semoga peluang indah ini akan kita temui lagi.....

No comments:

Post a Comment