28 July 2011

KISAH HATI by Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir


Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

*cike..ko mesti pernah dengar lagu ni. aku copy n paste untuk ko....

4 comments:

  1. haha..br nk gtaw ko jugak pasal lagu nieh...huhu..feberet nok..

    ReplyDelete
  2. hehehe..ade lagi lagu2 untuk aku lak?

    ReplyDelete
  3. emmm...puisi yg best2 ade ler...hehe...lagu pn ade gk..

    ReplyDelete
  4. nak!!!forward kat aku eh...ko kan supplier aku..kalau kite boleh buka sekali, idah ayut ko aku je...nak tak?

    ReplyDelete