09 June 2010

Tolong pergi dengan terhormat

"TAK NAK..TAK NAK LA....TAK FAHAM KE? NAK CAKAP DIALEK KELANTAN BARU NAK FAHAM?" Kalau perkataan ni aku mampu nak ucapkan pada sorang mamat ni...mesti dia akan terus berhenti mengejar aku...
aku tak kenal siapa dia..tidak sedikitpun...malah namanye juga aku tak amik peduli... tapi aku rimas bila telefon aku tak berhenti berbunyi...aku memang decided untuk tak angkat, jadi aku biarkan sahaja....bila biar..msg2 yang memualkan pulak datang..Ya Allah kenapa ade insan begini...aku tak nak berkasar..tolong pergi dengan terhormat..aku tak nak kasar2, nanti prinsip aku bubar...
bila dia bertanya pada msg2nye..ape kurangnye dia? dalam hati aku menjawab, bagaimana aku mampu huraikan sedang aku sendiri tak tau setiap kebaikan yang dia ada...
tolong pergi dengan terhormat sebab aku tak nak sehingga ada yang terpaksa bercakp untuk aku demi membuatkan dia pergi..kalau bersedia untuk menjadi kawan aku akan terima dengan tangan terbuka..tapi untuk meminta lebih aku tak mampu....tapi aku nak ingatkan mendokong hubungan kawan bererti tau batas2 sebagai kawan...jangan melampau..tapi masa ini..setiap perkataannya membuat aku meluat...rimas..benci...
tolong pergi dengan terhormat sebab persekitaran bekerja kita sama sahaja..aku tak nak bermusuh dengan sesiapa...aku tak mahu dilabel menyombong..walaupun hakikatnya, aku memang nampak sombong (at d 1st sight je la) tolong jangan guna sesiapa untuk dapatkan aku...sebb aku takkan menurut.. tolong jangan menulis dengan menagih simpati, aku sememangnye keras hati dan tak bersimpati..Tolonglah..tolonglah pergi dengan terhormat....

1 comment: