07 September 2011

cinderella version aku...

sape penah tengok cite fairy tale Cinderella?mesti semua penah kot kan tak kirelah version ape...kalau budak pompuan yang tengok mesti bayangkan si cinderella tu dia..tapi lain pulak untuk aku..aku, huhu macam kakak cinderella dalam version inggeris, ape yang same, cume satu je.. time dia menari dengan putera raja, tetibe lutut dia berbunyi...errr spoiled...tu la part yang same ngan aku.. lututku berbunyi rangup..patutla aku tak dpt kawin putera raja...

camne aku nak buat supaya lutut aku ni tak bunyi eh, agak memalukan bila aku perlu tunduk bersalam ngan org patu lutut aku bunyi rangup..masa raye ari tu, 2 3 kali jadi kat aku. ape nak buat, takkan nak tanggal lutut aku masuk dlm handbag kot.. so terpaksele tahan je dengar org gelak..ape nak buat...

at least aku ni tergolong dalam watak dlm fairy tale..walaupun antogonis..tak pela..janji ade...

3 comments:

  1. ape yang ko nak cike? nak jadi cinderalla ke?
    nak kawin putera raje ke? nak jd kakak cinderella ke? nak lutut bunyi ke? atau nak jd watak antogonis ke? hahahha>>aku ade satu jadila...

    ReplyDelete