21 January 2013

Perjuangan yang belum selesai...

LEGA! ini perkataan terbaik untuk menggambarkan perasaan aku hari ini selepas mengakhiri paper terakhir..  Ya Allah Kau rezekikanlah apa yang sepatutnya ku perolehi hasil dari titik peluhku.. tiada yang lebih aku inginkan selain meluangkan lebih masa bersama Aif, membayar semula setiap masa yang tertinggal bersamanya sepanjang aku perlu mencuri sebahagian masa untuk menjadi seorang pelajar...

Selepas 3 tahun, semoga hasilnya berbaloi.. bukan pangkat yang aku kejar, tetapi setidak2nya aku akan menjadi sumber motivasi kepada zuriatku untuk belajar nanti. Mengakhiri kertas terakhir belum bermakna perjuanganku selasai, tetapi setidak-tidaknya aku mampu menarik sedikit nafas lega bila aku boleh pulang lebih awal, menunggu Raa'if pulang. setidak-tidaknya aku mempunyai sedikit masa lebih untuk belajar menjadi isteri yang sebenar-benar isteri.  ada sedikit masa untuk belajar memegang senduk dengan lebih berseni...Haha..alasan...

Perjuangan ini masih belum selesai, sekiranya Dia memberikan kesempatan, aku berniat untuk meneruskan setakuk lagi, selagi masih ada momemtun, selagi otak belum tepu untuk menerima.. semoga Raa'if akan selalu faham dan baik-baik sahaja, semoga Mohd Nasrieq akan sentiasa menyokong dan menolong (assignment una)...

Usai semester ni, umah angah boleh tambah lagi 3 paku nak sangkut gambar konvo, degree untuk aku n Uli, n adik, tahniah untuk Master (sekecik yang lebih berjaya).. adik abang dah tak payah malu dengan paku kosong tu ye...

Bagi semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung, yang mane telah aku susahkan sepanjang tempoh perjuangan, aku mohon kemaafan.. sekiranya aku tak berkesempatan membalasnya, semoga kebaikan kalian akan dibalas olehNya..Insyaallah..

No comments:

Post a Comment